[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 580: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 636: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Wietplaats.net | Het betrouwbaarste en gezelligste wiet forum van Belgie & Nederland ( Wiet ) • Forumoverzicht Nieuwe mijlpaal voor Wietplaats : 5000 Leden!! -

Nieuwe mijlpaal voor Wietplaats : 5000 Leden!!

Boys and girlsss

Vandaag hebben we ons 5000e member mogen verwelkomen op ons forum.
Dit is natuurlijk iets dat we moeten vieren en zal het beheer vragen om iets te verzorgen!

Ik wil bij deze namens mijzelf iedereen van beheer tot aan de gewone member bedanken voor de mooie tijd die hier begonnen is en hopelijk nog heel lang mag duren :))

We hebben hier met ons allen hard ons best voor gedaan en zijn dan ook niet zonder slag of stoot gekomen waar we nu zijn en aan deze 5000 leden gekomen in in mijn ogen toch redelijk korte tijd...de toekomst ziet er daarom rooskleurig uit voor wietplaats en zijn leden en heb er alle vertrouwen in dat ook de volgende 5000 leden weer in no time aangemeld zijn :smoking15:

Nogmaals iedereen bedankt voor alle moeite die jullie in de site steken en hebben gestoken en als we zo doorgaan kan het enkel beter worden!!
Ik ben iig trots dat ik hier moderator ben en hoop dit nog lang te kunnen doorzetten hier.

Drink er een pilsje op!! Dat ga ik in ieder geval wel doen :smoking32:

:peace:
Afbeelding