[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 580: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 636: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Wietplaats.net | Het betrouwbaarste en gezelligste wiet forum van Belgie & Nederland ( Wiet ) • Forumoverzicht amsterdamse shops -

amsterdamse shops

Hoi
ik ga in september voor paar dagen naar amsterdam. Doordat het al weer dik 7j geleden is dat ik er nog geweest ben en er nu dus wel veel zal veranderd zijn vroeg ik mij af of hier iemand weet welke shopjes aan te raden zijn in amsterdam city de regio van de grachten en winkelstraten...
thx

Re: amsterdamse shops

De 'el guapo' vind ik een goeie. Heb ik eens gevonden toen ik mijn neus volgde.
Wel duur maarja, das A'dam.
De amg is er top, ook zijn de honeyhash en enemy of the state heerlijk.
De big buddha cheese is er de beste prijs/kwaliteit vind ik aan 12.50e.
Is een klein shopje niet ver van de Kruidvat, in een steegje vol roeste fietsen. De straatnaam herinner ik me niet (om duidelijke redenen 😉)

Uit ervaring weet ik dat ik liefst wegblijf uit shops die vooraf de wiet verpakken. Ik kies liefst zelf men toppen, wat in steeds minder shops kan.
De bulldogg shops vind ik ronduit slecht en extreem duur, ook zijn ze gevuld met Amerikanen die graag veel lawaai maken...

Veel plezier 😉
Grtz